ÖZEL UYGULAMALAR:
1- 10 Adet 28 m Asansörlü Aydınlatma Direği ve Aydınlatma Armatürlerinin Tesis edilmiş
apron aydınlatması sağlanmıştır.
2- 16 Adet 18 m Asansörlü Aydınlatma Direği ve Aydınlatma Armatürleri Tesis edilmiş apron
aydınlatması sağlanmıştır.
3- Aydınlatma Sisteminin Mevcut Aydınlatma Otomasyonu Sistemine Entegrasyonu
sağlanmıştır.
4- Uçak Park Pozisyonları ve Uçak Taksi Yolu Aydınlatması İçin Uluslararası Havacılık
Standartlarına Uygun (Annex 14) Pist Kenar ve Taksi Yolu Kenar Aydınlatma Sistemlerinin
İmalatı ve Mevcut Sisteme Entegrasyonunu sağlanmıştır.
5- Deicing Alanı, Apron 1 ve Apron 2 Alanlarına IP Sistem CCTV Tesis Edilmesi ve Sabiha Gökçen
Havalimanında Kurulu Olan Mevcut Sistemin Dahil Edilmesi sağlanmıştır.
6- Sabiha Gökçen Havalimanının Belli Kesimlerini Enerjilendiren H-2 ve Tr 18 Trafolarının mevcut
yerlerinden alınarak, Havalimanı işletmesini kesintiye uğratmadan deplase edilmiş ve yeni
yerine taşınmıştır.
DMY Mühendislik-Danışmanlık, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanına ek olarak yapılan yaklaşık
157.000 m2 Apron sahasının ve 18.500 m2 bekleme cebi (de-icing alanı) ve çevre yolu işinin
aydınlatma, otomasyon, güç dağıtımı, CCTV, trafo odaları deplasesi, Taxiway aydınlatma işlerini bu
proje kapsamında yapmaktadır.
Bu proje kapsamında yeni aydınlatma, taxiway ve tüm altyapı dağıtım projeleri ulusal ve uluslararası
standartlara ve yönetmeliklere uygun bir biçimde DMY tarafından yeniden dizayn edilip
uygulanmıştır.